Re: ik wil een Speedster.
2Leuk filmpje en een superapparaat, maar het werd me niet duidelijk of die kop koffie nou zo lekker of zo vies was. 
3Bij 1.55 op de knietjes naar Mekka Lekka Bij 2.47 GetVerDerrie, geef die vent een Gaggia 
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.
4Waarom wil je een speedster, dat je dan ook zo lekker overdreven kan reageren op een goed shotje? Op de looks na is een Strega veel interessanter. Die had je toch?
Is de 6th wave aan het voorbereiden
5Euh...vond het gewoon een apart filmpje.Nauti schreef:Waarom wil je een speedster, dat je dan ook zo lekker overdreven kan reageren op een goed shotje? Op de looks na is een Strega veel interessanter. Die had je toch?
6Ik ook, maar geef mij maar een shotje zelf gebrande India Monsooned Malabar uit mijn Silvia! Dan weet je wat je drinktcremalover schreef: Euh...vond het gewoon een apart filmpje.
Gene Café, Mahlkönig Vario Home II, Rancilio Silvia + Auber PID, Fiorenzato T80, Kyocera CM-50-CF handmaler.
7cremalover schreef:Euh...vond het gewoon een apart filmpje.Nauti schreef:Waarom wil je een speedster, dat je dan ook zo lekker overdreven kan reageren op een goed shotje? Op de looks na is een Strega veel interessanter. Die had je toch?
Aha
Is de 6th wave aan het voorbereiden