Jammer genoeg bied ik mijn Acquaviva apparaat aan.

1
Nou vragen jullie je misschien af waarom. Mijn vriendin is er een beetje klaar mee dat een kopje koffie zetten zoveel tijd kost. (Ik zelf denk dan dat die tijd zich uitbetaald in lekkere koffie). Mijn schoonzus is in het bezit van een nespresso apparaat waar mijn vriendin verliefd op is geworden en nou is mijn keuken niet zo groot en kan ik niet 2 apparaten op mijn keukenblad hebben, Dit is de reden. Is iemand misschien hierin geinterresseerd???
Het is dus een Acquaviva espressoapparaat. Kan gebruikt worden voor gemalen koffie en servings.
Aankoopsbewijs nog aanwezig. Nieuwprijs €395,-
Zie foto's voor bijgeleverde accessoires. Is natuurlijk werkend te zien en te proeven.
Is gemaakt in de IMAT fabriek in Italië.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Re: Jammer genoeg bied ik mijn Acquaviva apparaat aan.

5
Spironski schreef:Alsof je je zou hoeven verantwoorden voor je redenen of de manier hoe je in je relatie staat..., echt niet! ;) Dat is een ander forum hoor...
Ik ben het hier volmondig mee eens. Ik denk dat we ons op koffiepraat.nl vooral bezig moeten houden met koffie en de bereiding er van en dat we tips, conclusies en goedbedoelde adviezen op het relationele vlak maar achterwegen moeten laten. Wel zo rustig.
Martijn Verhaeg - mountainbike clinic
Cookin' BV - www.cookin.nl
Het weblog voor koffiegekken - www.koffiegek.nl
Het weblog voor theegekken - www.theegek.nl
Horecaondernemer? - www.horecakoffie.nl
Gek van fietsen? www.rideit.nu