Voor als je eens een érg goede espresso wilt drinken in Amsterdam - of wat voor koffie dan ook, volgens mij doen de mannen van Trakteren praktisch alles wat er met koffie te doen valt.
Ze hebben enorm uitgebreide kennis van koffiesoorten en daarbij behorende smaken. Ze hebben hun eigen melange samengesteld op basis van een Sidamo, en daarnaast een single origin van de maand. Altijd op zoek naar nieuwe smaken en koffie.
Uitermate vriendelijke mannen, die ondanks hun uitgebreide kennis van koffie geen enkele vorm van snobisme hebben - en dat is erg prettig. Ze geven je graag alle uitleg die er volgens mij te geven valt.
..bovendien schijnt ook de gebak erg lekker te zijn.
Re: Trakteren, Amsterdam
2Tja en waar is dat te vinden? Rotterdam of zo? 
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.
3Expobar Brewtus III- Ponte Vecchio Lusso - Ponte Vecchio Export - Mahlkoning Vario - Demoka M203 - Six Cup Classic Series Chemex - Bialetti Moka Express 3 en 1-kops - Hario V60 Dripper - Hario Skerton
4Google is ook een kunst hè@3aan schreef:Tja en waar is dat te vinden? Rotterdam of zo?
Op die site van espressos.nl is het een beetje jammer dat ze 3 zeer lovende recensies hebben, maar dan uit 38 stemmen toch maar een 5,3 als cijfer zouden krijgen. Ik zou zeggen: let daar niet op, qua kwaliteit van koffie zitten ze absoluut veel hoger.
5The Belgium Netherlands Coffee Guide 2012 is het met me eens, ze staan in de top 25! Met een 4,75 voor de koffie en 4,25 overal.
Dus mocht je in Amsterdam zijn, dit is de moeite waard!
Dus mocht je in Amsterdam zijn, dit is de moeite waard!