36
door Erik82
Denk dat ik een maandagmorgen-exemplaar heb. Hij is nu defect. Bij branden gisteren na 10 minuten een geluid alsof er een dip in het stroomnet was (trommel draaide langzamer en zachter geluid) en vervolgens 2 minuten later ging de Gene helemaal uit en niet meer aan te krijgen. Fikse rook/oververhitting en meteen mijn ventilator op het apparaat gezet om te koelen.
Andere dingen op het stopcontact (ventilator) deden het wel dus lag echt aan de Gene. Paar uur later leeg gedraaid om te testen en weer ineens compleet dood na een aantal minuten. Geen foutcode of wat dan ook, gewoon uit en niet meer aan te krijgen gedurende 10 minuten.
Deze week even langs van Pommeren en hopen dat ik een nieuwe krijg anders wordt het weer een gedoe met bonen bestellen de komende tijd. Heb namelijk geen flauw idee hoe de service van Genesis is.
Strietman CT2, LWW EG-1 (CORE en ULTRA), Lagom 01 (102HU en OM), Pietro M-Modal, 1ZPresso J-Ultra, LWW The BIRD, Orea V4/Z1, Hario V60/NEO, OXO Rapid Brewer, Acaia Lunar en Pearl S, Sworks Billet basket 15gr en 18gr en nog veel meer