Ik ben wel benieuwd wat je van het apparaat gaat vinden. Ik heb zo'n vermoeden dat die dit jaar nog wel op één van je twee andere plakken terecht gaat komen
Nu eerst maar eens verse bonen halen en DIT helemaal lezen, als je dat niet al gedaan hebt.
Dat lijkt me sterk. Wat is jouw definitie dan van halfautomaat?yuroon schreef:Spironski ik heb in blije afwachting van mijn machine nog eens verder rondgegoogled en kom vrijwel uitsluitend lovende dingen er van tegen, zelfs van mensen die met discrete componenten hebben gewerkt lijkt dit momenteel de beste machine te zijn die nu op de markt als halfautomaat verkrijgbaar is.
Hahaha, ja en in 4 posts aangekocht en weer verkocht!?Ik heb het idee dat je zo'n dure set is aangepraat hier op dit forum
Ik heb je zelfs een echte horecamachine voor €150 aangewezen, €100-150 erbij voor een goede maler en jet hebt een topset, ipv de tobset die je nu hebt aangeschaft.Het valt me op dat niets goed genoeg is.
Daar kan ik nu ook niets mee? Er zitten hier heel veel leden die erg tevreden zijn met hun apparaten. Maar we zitten hier op een forum waar we proberen onze koffie lekkerder te maken en van elkaars ervaringen te leren. En dan het kan inderdaad bijna altijd wel beter, maar dat is dan ook de hobby hier: optimaliseren van onze koffie...Het valt me op dat niets goed genoeg is.
Als je HIER even wil kijken, dan zie je de enige 2 posts die TS heeft gemaakt voordat hij z'n set te koop aanbood. Dan zal je ook kunnen zien dat hem niets is aangepraat en dat hij ook niet veel hulp heeft gevraagd (wat ik jammer voor hem vind). Dus je idee klopt niet, wel?Ik heb het idee dat je zo'n dure set is aangepraat hier op dit forum.