Mensen,
Groot probleem!
Na de BBQ wilde ik nog een espressotje serveren aan onze gasten. Maarrrr, na ruim 3 jaren onze Krups 8250 naar volle tevredenheid te hebben gebruikt wil-ie vandaag niet meer opstarten. Het display geeft foutcode 0A aan, met daarbij de opmerking om de technische dienst te bellen. Maar ja, die werken niet in het weekend.
Kan iemand mij helpen om de komende dagen door te komen, met lekkere espresso? Heeft een van jullie deze foutmelding al eens gezien? Wat is de oorzaak en kan ik die zelf verhelpen?
Mijn dank is groot,
Met vriendelijke groet,
Arjen
Re: Krups 8250 - foutcode 0A
2Boekje gekeken? Google gebruikt?
Expobar Brewtus III- Ponte Vecchio Lusso - Ponte Vecchio Export - Mahlkoning Vario - Demoka M203 - Six Cup Classic Series Chemex - Bialetti Moka Express 3 en 1-kops - Hario V60 Dripper - Hario Skerton
3Uit de manual;
Een bericht « Fout nr. xxx » verschijnt op het scherm.
Programmafout.
# Haal de stekker van het apparaat gedurende 20 seconden uit het stopcontact, verwijder in voorkomend geval het Claris Aqua Filter System en plaats die vervolgens terug. Het reservoir niet te vroeg verwijderen. Als het bericht op het display blijft staan, noteert u het foutnummer en neemt u contact op met de consumentenservice van KRUPS.
i Tip : de bedrijfstoringen van het programma lossen zichzelf vaak op door de stekker van het apparaat gedurende ongeveer een minuut uit het stopcontact te halen en het apparaat dan opnieuw aan te sluiten.
Een bericht « Fout nr. xxx » verschijnt op het scherm.
Programmafout.
# Haal de stekker van het apparaat gedurende 20 seconden uit het stopcontact, verwijder in voorkomend geval het Claris Aqua Filter System en plaats die vervolgens terug. Het reservoir niet te vroeg verwijderen. Als het bericht op het display blijft staan, noteert u het foutnummer en neemt u contact op met de consumentenservice van KRUPS.
i Tip : de bedrijfstoringen van het programma lossen zichzelf vaak op door de stekker van het apparaat gedurende ongeveer een minuut uit het stopcontact te halen en het apparaat dan opnieuw aan te sluiten.
Expobar Brewtus III- Ponte Vecchio Lusso - Ponte Vecchio Export - Mahlkoning Vario - Demoka M203 - Six Cup Classic Series Chemex - Bialetti Moka Express 3 en 1-kops - Hario V60 Dripper - Hario Skerton
4Google gebruikt, handleiding erop na gelezen maar nergens iets kunnen vinden. Onderhoud (Schoonmaken / ontkalken) wordt altijd braaf gedaan. En nu niks anders dan een foutcode , zo maar. En vanochtend deed-ie het nog 
Arjen
Arjen
5Stappen hierboven doorlopen? Stekker er een flinke tijd uitgehaald?