La peppina serienummer

1
Dag iedereen!

Ik kocht dit weekend een "la Peppina" op een rommelmarkt. Hij ziet er heel weinig gebruikt uit en alles is nog in geweldige staat. Nu wou ik eens kijken naar de serienummer, om eventueel wat meer te weten te komen, maar aan de onderkant waar bij de meesten 3 getallen staan, staat er bij mij enkel "1 -". Iemand die toevallig meer weet of kan zeggen of ik het nummer ook nog ergens binnenin het toestel kan vinden?

Bijgesloten vind je een paar foto's van het toestel en het nummer.

Bedankt!
Weo

Re: La peppina serienummer

2
Mooi ding!

maar wat is dit voor iets? Ziet er op mijn scherm uit als een korstmos waarop een mug een ernstig ongeluk heeft gehad..

Afbeelding
Laatst gewijzigd door fransg op ma 18 jun 2012, 13:40, 1 keer totaal gewijzigd.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Re: La peppina serienummer

3
Het is een close-up van het plaatje waarop het serienummer heeft gestaan maar die nu onleesbaar is :D

Ik denk dat je beter op een andere manier naar meer info kan zoeken ipv. serienummer. Er zijn vast wel mensen op het forum die je verder kunnen helpen, of stuur bijv. een mailtje naar de fabrikant met foto. Het serienummer denk ik niet dat ooit nog leesbaar wordt als ik dit zo zie...
(hoewel, het cijfer rechts van de 1 lijkt me een 4; dit is het enige cijfer met een horizontale streep op die hoogte lijkt me)