Dan nog vraag ik me af op basis van welk advies je tot dat inzicht bent gekomen. @3aan geeft aan dat het heel persoonlijk is en ook spironski schrijft iets vergelijkbaar. Daar haal je dan vervolgens uit dat het een kraan gaat worden. Hierboven geef je dan de motivatie dat je geen zin hebt een enorm aantal threads te lezen, dus dat je wel zal wennen aan de keuze.Pet Boon schreef:@thomaserati
de antwoorden komen van forumleden die ervaring hebben met deze machines; daar vertrouw ik dan op, en destilleer er zelf het advies uit.
Ik kan een enorm aantal threads gaan lezen over de bediening met als eindconclusie 61% kraan, 35 % push, 4% weet niet wat er op de machine zit.
het zal mijn eerste machine worden, dus zal ik gaan wennen aan de kranen. Ik verwacht niet dat handelingen waarmee ik vertrouwd raak, snel zal willen upgraden.
Simpeler gezegd ik wil de bladzijde omslaan.
Groeten,
peter.
M.a.w. zonder adviezen (behalve dat het niet veel uitmaakt en daar sluit ik me ook bij aan) kom je tot een keuze. Mijn punt is meer dat ik me dan afvraag of het wel nodig was dit topic te openen?