Voor dat geld heb je een geweldige profesionele machine.
Niet ver van mij trouwens
Welke zetwijze?mijn zetwijze is er een zonder poespas.geen wegen,geen timen,geen afstrijken...niks@3aan schreef:Je snapt toch ook wel dat mijn Theewater niet de kans krijgt om echt Vies te worden, je kan aan je zetwijze wel zien dat je echt een "eenzame drinker" bentcremalover schreef:.zo'n porta met uitlopen is natuurlijk een vetzooi van binnen.
Kun je wel een x per week in de reiniger zetten maar in vind dat goor.
Ik spoel mijn kopjes ook niet met dat smerige boiler water...egnie..![]()
Die PF gaat elke dag in de de Melkkan samen met heet water en een kunstgebittenpil, reken maar dat het allemaal schoon wordt.
Trouwens is die berg kopjes die jij er op hebt staan een broedplaats voor bacteriën, het wordt er net niet warm genoeg en koelt weer af en weer warm etc, je krijgt dus volop condensvorming etc. lekker schoon hoor.
Goede keuze hoor! Zag hem staan, mooi ding! Ben benieuwd of hij gaat bevallen. Ik wil in ieder geval geen pomp meerMidas schreef:Ze heeft me ook betere foto's gestuurd en alles ziet er top uit. Maar ik ga toch weer voor het hefboomje, 2 zelfs
Zal wel een demo zijn of zoiets.In Einighausen heeft een dealer van Ponte Vecchio gezeten.Niet lang volgens mij.Zal wel een restant van de shop zijn.Overal gaan ponte vecchio dealers kapot.Thomaserati schreef:Goede keuze hoor! Zag hem staan, mooi ding! Ben benieuwd of hij gaat bevallen. Ik wil in ieder geval geen pomp meerMidas schreef:Ze heeft me ook betere foto's gestuurd en alles ziet er top uit. Maar ik ga toch weer voor het hefboomje, 2 zelfs