Het wie heeft de lelijkste...topic

1
Ik nomineer mijn Strega.
Vanaf de eerste dag dat ik hem had vind ik hem lelijk.Misschien wel DE lelijkste.
Op de een of andere manier klopt hij niet.
nu heb ik al niks met de gemiddelde E61 RVS doos.Veel lelijker zijn ze niet te krijgen zou je denken maar Bezzera heeft zich ingespannen om er nog even over heen te gaan. :mrgreen:

Dus ik nomineer mijn Strega.
De reden dat ik hem al niet al lang per ongeluk van het aanrecht gestoten heb zijn zijn andere kwaliteiten nl top espresso,top stomer en ZEER snel op temperatuur .

Dus laat ze maar komen. :)

Re: Het wie heeft de lelijkste...topic

2
Ik nomineer mijn Eureka Mignon maler.

Begin dit jaar aangeschaft, na uitgebreide zoektocht, vergelijkingen, reviews lezen en vooral pas- en meetwerk in de keuken. Want hij moest wel passen naast de (ook nieuwe) Expobar Leva en Izzo uitkloplade. Ik vond ‘m op het eerste oog su-per-lelijk. Want waarom toch zo vierkant en hoekig? Een maler en hopper is/hoort toch rond(er)?

Maar al dat passen en meten en vergelijken en inlezen bracht me toch terug bij de Eureka. En plots, bij hernieuwde kennismaking… sloeg toen de vonk alsnog over ;)
(ik heb een vriend die ooit na een blind-date zei dat het niets met haar zou worden… een maand later ook vonken en tegenwoordig een huis gekocht en twee kindertjes :D )

En nu staat ie rotsvast (want lekker zwaar ding!) te pronken en te glimmen op de lade naast de Leva. Vind ‘m stiekem dus best mooi toch zo achteraf…

Toch maar nomineren wegens afwijkende afmetingen.

Afbeelding
Laatst gewijzigd door pichichi op wo 29 aug 2012, 14:31, 3 keer totaal gewijzigd.
Ah! How sweet coffee tastes, more delicious than a thousand kisses, milder than muscatel wine.
Coffee, I have to have coffee, and, if someone wants to pamper me, ah, then bring me coffee as a gift!

The Coffee Cantata - J.S.Bach

Re: Het wie heeft de lelijkste...topic

3
Bij deze nomineer ik het bakbeest van een MK K-30 Vario :mrgreen: . Ik wil nooit meer een andere maler maar het formaat is toch wel dusdanig dat zelfs een E-61 machine in het niets valt. Zo'n Eric's thermometer doet ook niet veel goeds met het aanzicht van een machine maar ook deze wil ik nooit meer kwijt.

Afbeelding
Strietman CT2 (pre-order), LWW EG-1 (CORE en ULTRA), Lagom 01 - 102OM, Pietro pro brewing, LWW The BIRD, Orea V4, V60