Hallo,
Heb het volgende probleem. Na het inschakelen van het apparaat stopt het als de 2 groene lampjes knipperen (keuzeknoppen van 1 of 2 kopjes). Normaal gebeurt dit als het water nog niet op temperatuur is, maar nu blijft het apparaat in deze toestand. Thermoblock stuk? Hoe kan ik dit controleren? Of heeft het met de voorste printplaat te maken? Bij demontage voorkant, lukt het niet om de stoomkraan te demonteren. Iemand een tip?
Alvast bedankt voor event. reacties.
M.v.g.Bert
Re: Delonghi Magnifica Esam 3200S Storing
2Ha Bert, je hebt nu 3 berichten geplaatst en elke was een schreeuw om hulp, heb je al het beginnerstopic gelezen en op andere manieren geprobeerd een antwoord te krijgen, zelfonderzoek en dergelijke, wordt het niet eens tijd jezelf voor te stellen in het daarvoor bedoelde deel van het forum, wellicht zijn er dan medeforummers die zeggen: oh laten we die Bert eens even helpen, het is fijn om te weten met wie we van doen hebben, het is voor de meesten een liefhebberij en vrijetijdsbesteding
Groet, Adriaan
Zie; http://www.koffiepraat.nl/forum/viewforum.php?f=17
Groet, Adriaan
Zie; http://www.koffiepraat.nl/forum/viewforum.php?f=17
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.
Re: Delonghi Magnifica Esam 3200S Storing
3Hallo Adriaan,
Bij deze een reactie op jouw bericht.
Ik onderhoud en repareer een aantal jaren de koffiemachines van mijn dochter en mij en dat is steeds goed gegaan. Zelf heb ik de Jura E50 al sinds geruime tijd (ong. 4 jaar) op zolder staan omdat alle lampjes knipperen, maar ik hoop nog steeds dat ik ooit de oplossing krijg omdat dit een fijne machine was. Nu had ik de Delonghi Esam 3200S, die de 2 groene knipperende lampjes heeft en sinds 3 weken niet meer functioneerd. De andere Delonghi is van mijn dochter en hier is hetzelfde probleem in combinatie met het branden van het algm. alarmlampje. Zoals gezegd, tot op heden is het repareren goed gegaan, waarbij de kennis werd gehaald uit de forums en zeker uit de duitse (met duidelijke handleidingen). Maar nu lukt het even niet en wacht ik op een tip, nu staan er 3 buiten werking.
Reviseren, schoonmaken en repareren was niet het probleem, nu wel.
M.v.g.
Bert
Bij deze een reactie op jouw bericht.
Ik onderhoud en repareer een aantal jaren de koffiemachines van mijn dochter en mij en dat is steeds goed gegaan. Zelf heb ik de Jura E50 al sinds geruime tijd (ong. 4 jaar) op zolder staan omdat alle lampjes knipperen, maar ik hoop nog steeds dat ik ooit de oplossing krijg omdat dit een fijne machine was. Nu had ik de Delonghi Esam 3200S, die de 2 groene knipperende lampjes heeft en sinds 3 weken niet meer functioneerd. De andere Delonghi is van mijn dochter en hier is hetzelfde probleem in combinatie met het branden van het algm. alarmlampje. Zoals gezegd, tot op heden is het repareren goed gegaan, waarbij de kennis werd gehaald uit de forums en zeker uit de duitse (met duidelijke handleidingen). Maar nu lukt het even niet en wacht ik op een tip, nu staan er 3 buiten werking.
Reviseren, schoonmaken en repareren was niet het probleem, nu wel.
M.v.g.
Bert