Beste forumleden,
Bij te koop aangeboden staat een fiorenzato ducale 1G espressomachine.
Mijn vraag is of dit een kwalitatief goede machine is. Dezelfde vraag voor de maler en of de prijs redelijk is.
Alvast bedankt.
Grts patrick.
Re: fiorenzato ducale 1G
2Beste koffiebeginner,
ik kan je vraag helaas niet beantwoorden, maar er zijn hier een behoorlijk aantal mensen die dat wel kunnen.
Het is wel handig om je even voor te stellen in de "stel je voor "rubriek.
Altijd handig want wellicht kom je, na een antwoord op je vraag te hebben gehad vaker terug.
Groeten,
Pet.
ik kan je vraag helaas niet beantwoorden, maar er zijn hier een behoorlijk aantal mensen die dat wel kunnen.
Het is wel handig om je even voor te stellen in de "stel je voor "rubriek.
Altijd handig want wellicht kom je, na een antwoord op je vraag te hebben gehad vaker terug.
Groeten,
Pet.
3Misschien moet je ook wat meer vertellen over waarvoor je de machine wilt gebruiken. Er zit namelijk een verschil tussen de eisen aan een machine voor thuisgebruik en eentje voor in een café met 100 espresso per uur.
Daarnaast: wat bedoel je precies met 'kwaliteit': een machine die nooit stuk gaat? Of eentje die uitstekende koffie kan zetten? Of wil je veel verschillende instellingsmogelijkheden hebben? Of moet 'ie vooral gemakkelijk zijn in gebruik? Ik overdrijf [expres], maar het is op deze manier lastig je vraag goed te beantwoorden.
Daarnaast: wat bedoel je precies met 'kwaliteit': een machine die nooit stuk gaat? Of eentje die uitstekende koffie kan zetten? Of wil je veel verschillende instellingsmogelijkheden hebben? Of moet 'ie vooral gemakkelijk zijn in gebruik? Ik overdrijf [expres], maar het is op deze manier lastig je vraag goed te beantwoorden.
4EDIT--superdom, advertentiedetails staan natuurlijk hier---
Ja, goede apparatuur. Misschien wat overkill voor thuisgebruik, maar niet onhandelbaar en zeker goed te doen. Wel VWA nodig. En jammer van de beschadigingen op de groep. Aangezien de machine gereviseerd is met nieuwe rubbers en pomp denk ik dat het een nette prijs is.
Ja, goede apparatuur. Misschien wat overkill voor thuisgebruik, maar niet onhandelbaar en zeker goed te doen. Wel VWA nodig. En jammer van de beschadigingen op de groep. Aangezien de machine gereviseerd is met nieuwe rubbers en pomp denk ik dat het een nette prijs is.
Laatst gewijzigd door Bluecold op do 08 nov 2012, 21:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Is je koffie te zuur?
Is je koffie te bitter?
Is je koffie te intens?
Snap je het allemaal niet meer?
Lees dit
Is je koffie te bitter?
Is je koffie te intens?
Snap je het allemaal niet meer?
Lees dit