Maar als je kijkt wordt de Espresso niet gezet en ligt al in het Kopje en dat is bij al die filmpjes zo van allerhande van die Koffie Artiesten, ik heb die persoon uit het filmpje toch ook maar even een Mailtje gestuurd, komt waarschijnlijk geen reactie op maar je weet maar nooit !!Joep schreef:
Het zou kunnen, chocoladepoeder geeft meer contrast inderdaad, en een bruinigere kleur. Hier is de video ervan, het lijkt toch echt gewone espresso te zijn. wellicht op een bepaalde manier gebrand en gemalen die de smaak niet ten goede komt, maar kleur en consistentie wel? Het is iig een enorm goede latte arter...:
http://www.youtube.com/watch?v=X4zIsRA2cLg
Die kan heb ik overal op internet gezocht, maar niet gevonden. Onzettend scherp tuitje waardoor zeer veel definitie mogelijk is. Ik denk dat ILSA kannetjes het meest in de buurt komen, mijn ex-huisgenoot had een 30cl kannetje, ook enorm puntig. Ik wil eens een 50-60cl bestellen.
Een andere kenner zei dat de Incasa kannetjes ook erg puntig zijn, heb ik zelf geen ervaring mee.
Voor het fijn schenken kan je het beste een goedkoop kannetje pakken en de tuit samenknijpen en dat gaat het beste met een bankschroef, tuitje ertussen duwen en langzaam de bek dichtdraaien en steeds maar de tuit ertussen blijven duwen want anders loopt die ertussen vandaan.