Re: aanschaf machine quickmill 3004 en maler Eureka mignon?

12
manis schreef:Dat van die timer is voor mij geen optie. De ene dag ben ik om 5 uur op, da andere om 7 uur... helaas. Een korte opwarmtijd is toch wel van groot belang voor mij - blijkbaar zoek ik iets dat niet mogelijk is?
Ik kan mijn timer elke weekdag anders programmeren. Standaard vooraf of de avond tevoren, even uitrekenen hoe laat je koffie wilt zetten en dan minimaal een half uur daar vanaf trekken. Is geen superdeluxe apparaat, maar wel digitaal, veel opties, voor 15 euro ooit bij Lidl gescoord. Je moet inderdaad niet zo'n oudje met van die groene en rode pinnetjes nemen nee, dan is het elke dag dezelfde starttijd.
Ah! How sweet coffee tastes, more delicious than a thousand kisses, milder than muscatel wine.
Coffee, I have to have coffee, and, if someone wants to pamper me, ah, then bring me coffee as a gift!

The Coffee Cantata - J.S.Bach

Re: aanschaf machine quickmill 3004 en maler Eureka mignon?

17
Het wordt allemaal een beetje te verwarrend, en mogelijks ben ik te veeleisend.

Vandaag naar een Silvia (2ehands) gaan kijken, maar vond de stoomfuncite maar niks, te lang wachten tussen het koffiezetten en weer opwarmen voor de stoomfuncite. Bij het stomen kon ik er gewoon mijn hand onderhouden, dus echt niet warm genoeg...

Ik denk dat ik alles even rustig laat bezinken, en mogelijks gewoon geen beetje bijspaar voor een dual boiler.

Mogelijks kom ik nog eens een mooi tweedhandsje tegen ergens:)

Ondertussen gewoonweg mijn maragogype verderleuten uit mijn doorduwmachine.