Gefeliciteerd met je aankoop mrjapie...
Ik ben sinds vorige week de gelukkige eigenaar van een tweedehands Bezzera BZ10 en Compak K3 Touch

Mijn excuses om hem net voor je neus weg te kapen. Maar het was inderdaad een te mooie prijs om hem te laten staan, het zag er eventjes naar uit dat de molen het niet meer deed (was behoorlijk aangekoekt en ik heb flink wat werk gehad om die terug proper te krijgen) maar nu doet hij het terug prima...
(de verkoper verkocht de machine overigens omdat hij eigenlijk toch liever thee dronk

- en hij was dus inderdaad nauwelijks gebruikt (en waarschijnlijk helaas ook nooit geblindfilterd))
Ben er nu een weekje mee zoet en het is inderdaad een fantastische machine, mooi afgewerkt, flink wat stoompower, snel op temperatuur, handige stoomkranen,... Als jij er evenveel plezier van hebt als ik van de mijne komt dat wel in orde. Maar nu beginnen de eerste vragen toch ook te komen (11bar of 9bar?), welke tamper gebruiken (die van Bezzera is niet echt geweldig vind ik persoonlijk),... dus ik blijf hier nog wel even hangen!
Succes ermee (en zit er niet mee... you win some, you loose some

)