Re: Latte art fotos

331
Oh ja, podiumvrees en presteren onder druk, leuk! (niet).

Ik denk altijd maar aan de beroemde pianist Rubenstein die ook na duizenden keren het podium op te zijn gegaan nog altijd podiumvrees had. Maar dat weerhield hem er niet van een groot artiest te zijn.
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder

336
Ha, leuk om te zien. Ik heb nog eens je eerste post hier doorgelezen, kan nauwelijks geloven dat de persoon van die eerste post en die in het filmpje dezelfde zijn. Wat ben jij intussen een eind gekomen zeg, ben bijna trots dat ik je ooit heb mogen helpen!
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder

339
fransg schreef:Prachtig gedaan en je hebt je ook kranig door dat interview heengeslagen!
Pfff, dood-irritante "interviewer"!

340
Spironski schreef:Pfff, dood-irritante "interviewer"!
Ja, hij doet het wellicht enorm goed voor mensen die er verstand van hebben, maar als leek en buitenstaander begrijp ik niet wat die man doet, helemaal als hij met het iets te strak zittende overhemd over zijn buikje erg dicht op de jonge vrouwelijke kandidaten gaat staan vragen of ze verliefd zijn. En dan moet zo'n meisje daarna nog ontspannen de latte art gaan gieten.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino