Ik ben opzoek naar een leuke betaalbare (500 euro) HX machine.
Nu kan ik kiezen tussen de Gaggia TS en de ECM giotto, waarvan de leeftijd van de ECM onbekend is.
Volgens mij is de Gaggia geen E61 en dat heeft toch licht mijn voorkeur. (ivm reparatie enz)
Maar de Gaggia ziet er weer strak uit.
Wat zouden jullie doen?
BVD voor jullie zouteloze opbouwende kritiek/advies.
Marcel
Re: Gaggia TS VS ECM Giotto
2Volgens mij staat de Gaggia toch wel een stapje boven de Giotto hoor. Als de staat van beide machines vergelijkbaar is en je vind de Gaggia mooi, dan zou ik voor deze gaan.
Enneh, ik neem aan dat je dit: "BVD voor jullie zouteloze opbouwende kritiek/advies." niet negatief bedoelt? het klinkt namelijk een beetje vervelend...
Enneh, ik neem aan dat je dit: "BVD voor jullie zouteloze opbouwende kritiek/advies." niet negatief bedoelt? het klinkt namelijk een beetje vervelend...
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder
3Ik denk dat hij "ongezouten" bedoelde
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
4Jaaaaaa, sorry met een baby op schoot is het toch lastig type.....fransg schreef:Ik denk dat hij "ongezouten" bedoelde
Ik bedoelde het positief....(ik laat het zo staan anders is het helemaal niet meer te begrijpen voor anderen)
Bezzera Strega & Niche Zero
5Vrouw,twee kinderen en twee kittens ;) o ja en een Nuova Era Altea Compact (2gr) met Gene brander en een Zenith 65E maler.
6heel klein pressostaatje op 2:18, die zou je kunnen vervangen door een flinker exemplaar.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino