Die Silvia is een uitstekende instapmachine, mits je je bewust bent van haar nukken. Maar dat hebben eigenlijk alle machines in die prijsklasse. Ziet eruit als een schone verzorgde machine, met nog garantie. Alleen die dwarsmontage lijkt me lastig. En al helemaal met het zetten van espresso.
Re: Beginnen met Ascaso en Krups
11Je gaat zeker de goede kant op! Let bij dit soort machines wel op het onderhoud. Met name die Domobar ziet er nogal smoezelig uit op de foto's, in mijn beleving laat het onderhoud dan ook vaak te wensen over.
Die Silvia is een uitstekende instapmachine, mits je je bewust bent van haar nukken. Maar dat hebben eigenlijk alle machines in die prijsklasse. Ziet eruit als een schone verzorgde machine, met nog garantie. Alleen die dwarsmontage lijkt me lastig. En al helemaal met het zetten van espresso.
Expobar Brewtus III- Ponte Vecchio Lusso - Ponte Vecchio Export - Mahlkoning Vario - Demoka M203 - Six Cup Classic Series Chemex - Bialetti Moka Express 3 en 1-kops - Hario V60 Dripper - Hario Skerton