Mijn Quickmill is al een oud beestje. Toch zet het apparaat nog steeds koffie. Apparaat lekt en stoomt niet meer.
Elk jaar gaat mijn illy Quickmill nog mee op vakantie maar ik zou m graag zelf reviseren.
Klachten : lekkage bij koffiezetten, niet meer stomen, pijpje gaat ook niet soepel meer, apparaat gooit t water nog wel terug in het reservoir.
Wie o wie kan me helpen?
Claudia
Re: Oude illy Quickmill
2Peter van Kafko.nl wordt vaak genoemd als goed adres.
Persoonlijk geen ervaring, heb nog geen espresso apparaat in huis.
Persoonlijk geen ervaring, heb nog geen espresso apparaat in huis.
Re: Oude illy Quickmill
3Tja, elk apparaat heeft natuurlijk onderhoud nodig, zo gek is dat niet. Het klinkt inderdaad alsof het beestje een revisie nodig heeft en wellicht kan je dat redelijk makkelijk zelf. De QM staat gelukkig als betrouwbaar te boek.
Kafko is een vertrouwd adres met erg goede service, maar zit wel in Smilde. Ik weet niet of je het ervoor over hebt om daar heen te gaan. Ik zou hem even bellen en vragen wat hij voor je QM kan doen.
Kafko is een vertrouwd adres met erg goede service, maar zit wel in Smilde. Ik weet niet of je het ervoor over hebt om daar heen te gaan. Ik zou hem even bellen en vragen wat hij voor je QM kan doen.
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder