Re: Zelfbouwmachine

3
Ik vind de details / versiering wat barok. Als je zo'n machine wil kun je een Londinium kopen of een Achille en die zelf opsieren.

Op die manier kun je ook via Kickstarter een hele mooie fiets "ontwikkelen" met onderdelen uit de catalogi voor de Nederlandse fietsenmaker.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

4
Ook in de Londinium zitten onderdelen van verschillende leveranciers, dat is bij alle merken zo.

Het is de kunst om uit allerlei onderdelen juist die te kiezen die een zo optimaal mogelijk samenspel geven zowel technisch als optisch, ik ben met een bepaalde machine bezig waar onderdelen uit Spanje Italië en Korea zullen samenwerken. ;)
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

5
Dat vind ik ook totaal geen bezwaar, ik vermoed alleen dat er voor deze "zelf gemaakte" (bedoeld wordt zelf van versieringen voorziene) genummerde en gesigneerde machine uit de standaard onderdelen niet veel mensen 4000 Euro willen betalen.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino