Slayer Espresso

1
Wow! De mensen van Slayer Espresso hebben in het geheim gewerkt aan een wel heel erg brute espresso machine. Alhoewel deze machine, en haar specs, pas tijdens de SCAA gepresenteerd moest worden, hebben een paar spy-shots uit een mobiele telefoon roet in het eten gegooid.

Na het verschijnen van de spy-shots op diverse websites hebben de makers van de machine ervoor gekozen de officiele foto's openbaar te maken. Naar verwachting zullen de eerste machines al in maart geleverd kunnen worden.

De foto's zijn indrukwekkend:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Weet er iemand al meer over deze machine en/of haar specificaties??

Jasper, bedankt voor de tip!
Martijn Verhaeg - mountainbike clinic
Cookin' BV - www.cookin.nl
Het weblog voor koffiegekken - www.koffiegek.nl
Het weblog voor theegekken - www.theegek.nl
Horecaondernemer? - www.horecakoffie.nl
Gek van fietsen? www.rideit.nu

Re: Slayer Espresso

4
Heb er meer over gehoord, maar nog geen specs, hoewel deze meer lijkt op een gepimpte Synesso. De S van Slayer op die ronde knop-ding lijkt verdacht veel op de S van Synesso. Zo ook de zetgroepen (ook de hele voorkant), alleen hebben deze afgeronde hoeken. Beide komen uit Seattle.

Heb t mssn ook wel helemaal mis :)

Maar ik juich meer betere espressomachines altijd toe!
Speedster | SuperJolly | et al.

6
Niemand vindt het een bij elkaar geraapt zooitje?
De flappers op de groephoofden zijn van hout en beschaafd afgerond, net als de groephoofden zelf. Alleen de groep en je zou zo geloven dat het ontwerp van Elektra is. En dan komt de rest van de machine. Een constructie met scherpe hoeken en zichtbare schroeven die de zielen van andere espressomachines voor ontbijt neemt. Dat gaat niet samen.

Ik mis trouwens de flapper op de meest rechtse groep.
Is je koffie te zuur?
Is je koffie te bitter?
Is je koffie te intens?
Snap je het allemaal niet meer?
Lees dit

8
Na een beetje rondlezen op hun blog ben ik erachter gekomen dat ze de beste espressoautomaat ter wereld willen maken.
En dat doen ze onder andere door de temperatuur en druk van een fantastisch mooie La Marzocco National hefboommachine uit 1950 na te bootsen.
Dat klinkt als moeilijk doen terwijl het makkelijk kan, dus ik vermoed dat ze meer van plan zijn.
Is je koffie te zuur?
Is je koffie te bitter?
Is je koffie te intens?
Snap je het allemaal niet meer?
Lees dit