Jura S90 lekt

1
We hebben een Jura S90 waar we super tevreden mee zijn. We willen hem niet graag kwijt.
Hij is al eens gerepareerd, maar ik wil het heel graag zelf oplossen. Ik sleutel graag en heb hem ook al verschillende keren uit elkaar gehaald en schoongemaakt.
Hij lekt nu behoorlijk aan de onderkant. Wanneer we 2 kopjes koffie achter elkaar zetten is het eerste kopje vol en het 2e vaak amper halfvol.
Wie weet een oplossing?

Alvast bedankt.

Re: Jura S90 lekt

2
Open schroeven en kijken waar het lek vandaan komt lijkt me het beste. Met zo weinig informatie kun je niet verwachten dat we je kunnen helpen.
Strietman CT2, LWW EG-1 (CORE en ULTRA), Lagom 01 (102HU en OM), Pietro M-Modal, 1ZPresso J-Ultra, LWW The BIRD, Orea V4/Z1, Hario V60/NEO, OXO Rapid Brewer, Acaia Lunar en Pearl S, Sworks Billet basket 15gr en 18gr en nog veel meer

Re: Jura S90 lekt

4
Deze storing is trouwens best gevaarlijk en het is wachten op een knallende aardlek of brand. Water en elektra gaat niet heel goed samen zeker niet als het elke bak een halve bak aan water is die aan het lekken is.
Strietman CT2, LWW EG-1 (CORE en ULTRA), Lagom 01 (102HU en OM), Pietro M-Modal, 1ZPresso J-Ultra, LWW The BIRD, Orea V4/Z1, Hario V60/NEO, OXO Rapid Brewer, Acaia Lunar en Pearl S, Sworks Billet basket 15gr en 18gr en nog veel meer