Re: Eerste aanschaf apparaatje + maler

11
Helder. Ook betreft de maler. Dank voor je antwoorden Spironski, erg waardevol voor een beginner als ik :) Doet me toch ook twijfelen voor deze koop. Ik denk dat ik dan liever even wacht gezien ik pas vanaf vandaag ook echt goed aan het kijken ben en niet direct het eerste wat ik zie hoef te kopen natuurlijk.

@ Katja, ik snap je, geen probleem verder ;)

12
Bakman schreef:Helder. Ook betreft de maler. Dank voor je antwoorden Spironski, erg waardevol voor een beginner als ik :) Doet me toch ook twijfelen voor deze koop. Ik denk dat ik dan liever even wacht gezien ik pas vanaf vandaag ook echt goed aan het kijken ben en niet direct het eerste wat ik zie hoef te kopen natuurlijk.

Je concurrentie is 'down'...;)
Heb net afgesproken dat ik de Bezzera Guilia vanavond ga ophalen.. yeahhhh! Nu al als een kind zo blij... Kost wat, maar dan heb je ook wat...
Toch fijn, hoewel onbegrijpelijk, dat mensen besluiten tot de aanschaf van een volautomaat over te gaan...:)
Bezzera Giulia (Juultje) - Bezzera BB005

13
Katja66 schreef:
Bakman schreef:Helder. Ook betreft de maler. Dank voor je antwoorden Spironski, erg waardevol voor een beginner als ik :) Doet me toch ook twijfelen voor deze koop. Ik denk dat ik dan liever even wacht gezien ik pas vanaf vandaag ook echt goed aan het kijken ben en niet direct het eerste wat ik zie hoef te kopen natuurlijk.

Je concurrentie is 'down'...;)
Heb net afgesproken dat ik de Bezzera Guilia vanavond ga ophalen.. yeahhhh! Nu al als een kind zo blij... Kost wat, maar dan heb je ook wat...
Toch fijn, hoewel onbegrijpelijk, dat mensen besluiten tot de aanschaf van een volautomaat over te gaan...:)
Haha, veel plezier van je aankoop!

18
Grappig om dit topic na drie jaar terug te lezen. Om het nog even compleet te maken. Ik heb uiteindelijk via MP een Bezzera BZ07DE gekocht (600 euro), heeft het altijd super gedaan. Daarnaast heb ik uiteindelijk een nieuwe bonenmaler gekocht, en wel de Eureka Mignon (350 euro). Een tweedehands horecamaler mocht niet in de keuken staan :P