Hallo,
Ik heb me pasgeleden een Faema express gekocht, nu heb ik hem aangesloten op het waternet, en op de stroom, maar hij word niet warm. Ik zie de drukmeter maximaal uitslaan naar 0,5 bar. en bij 1 bar staat hij pas in het "groene"gedeelte van de meter. Word hij pas warm bij 1 bar? zo ja hoe kan ik de druk verhogen? Of waar kan het nog meer aan liggen
gr.Sander
Re: Faema Express problemen
2Je kunt de druk verhogen d.m.v. de pressostaat. Waarschijnlijk zit er een Sirai pressostaat in en deze draai je tegen de klok in om de druk te verhogen (1/2 slag is +/- 0,2 bar).
Er zijn natuurlijk legio oorzaken te bedenken waarom de druk niet verder wil oplopen maar als je geluk hebt is het alleen de afstelling of defect van de pressostaat.
Suc6
Er zijn natuurlijk legio oorzaken te bedenken waarom de druk niet verder wil oplopen maar als je geluk hebt is het alleen de afstelling of defect van de pressostaat.
Suc6
3Ik heb de pressostaat opgeschroeft, en de druk loopt nu wel hoger op.
Ik ben nu begonnen met schoonmaken van de machine, heeft iemand tips hoe ik de binnenkant van de leidingen schoon kan krijgen?, ze liggen reeds 3 weken in de azijn, maar er blijft troep uitkomen. iemand nog andere tips?
gr.Sander
Ik ben nu begonnen met schoonmaken van de machine, heeft iemand tips hoe ik de binnenkant van de leidingen schoon kan krijgen?, ze liggen reeds 3 weken in de azijn, maar er blijft troep uitkomen. iemand nog andere tips?
gr.Sander
4Je zou bv eens kunnen zoeken in het forum. Tip, zoek op 'ontkalken'...ja je moet er maar op komen, ik weet het.iemand nog andere tips?
Of eea nog een paar weken in azijn laten liggen.