Vanmorgen is de porta uit mijn machine geglipt met als gevolg dat de hendel terugklapte.
Ik ga daar dus NOOIT meer met mijn bakkes bij in de buurt als ik een shot maak.
Dat ding slaat je kaak in 1000 stukjes.
Levensgevaarlijk!
Re: hendel slaat
2Koop toch een mooie Rocket met E61 groep! Dan heb je dat risico niet 
Gelukkig stond je er niet bij in de buurt!
Gelukkig stond je er niet bij in de buurt!
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
3Een typisch geval van Mond en Klauwzeer ?cremalover schreef:Vanmorgen is de porta uit mijn machine geglipt met als gevolg dat de hendel terugklapte.
Ik ga daar dus NOOIT meer met mijn bakkes bij in de buurt als ik een shot maak.
Dat ding slaat je kaak in 1000 stukjes.
Levensgevaarlijk!
Ik heb het ook een keer bij iemand in een zaak gezien, die was zo aan het lullen dat die PF leeg onder de molen vandaan haalde zonder te tampen ( was ook niet echt nodig ) PF in de machine en haalt de hendel naar beneden en laat hem beneden gelijk weer los zich realiserende dat die "iets" fout had gedaan knalt die hendel op misschien een paar centimeter langs enige uitstekende delen van z'n knar en ging toen schaapachtig, bijna hinnikend staan te lachen ik neem aan dat de schrik er goed inzat.
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.
4Een vriend heeft ter herinnering aan zo'n moment een aardige deuk in een keukenkastje... beter daarin dan in zijn hoofd!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino