Hoi,
ik heb nu apparaat een maand of 3 in bezit en met momenten (lijkt steeds frequenter) slaat mijn Izzo ineens uit. Het lijkt vooral voor te komen nadat hij iets heeft gedaan (bijv. kokend water afgifte, espresso gemaakt, stoom gebruikt).... het heeft niets te maken met 't feit dat het water (reservoir) op is - want dat zeer er nog ruim voldoende in en anders zou machine ook alarmtoon geven.
Ik merkte het zojuist weer na afgifte kokend water (wat ik eigenlijk nooit gebruik) dat hij daarna effe kort afsloeg en weer aan.... heb daarna opnieuw geprobeerd om te kijken of 't gebeurde (en heb 't opgenomen)... en ja hoor... slaat weer even af en lijkt wel of hij een 'drukopbouwend geluid' maakt.... Heb het hieronder toegevoegd... weten jullie wat dit is - lijkt mij niet geheel normaal.
Vind overigens ook (weet niet of dit gerelateerd is) dat hij - na terugdraaien van pompdruk (zie mijn topic hierover in zelfde forum) dat hij langzaam weer omhoog kruipt qua druk... is dit normaal?
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=gr2Z15Bk ... e=youtu.be[/youtube]
alvast bedankt!
mischa
Weet niet of ik probleem heb met Izzo Alex Duetto 3
1La Marzocco Linea Mini 2020 (Connected) | Niche Zero grinder | VST La Marzocco Strada 17gr