Mensen,
Ik heb een leuke tweedehands machine op het oog. Deze heeft echter een vaste wateraansluiting en ook een flinke ontkalker. Nu kan niks met een vaste wateraansluiting. Ik vroeg mij af ok het ook mogelijk is de ontkalker niet te gebruiken en de machine op flinke fles (10l) bronwater aan te sluiten? of is er druk nodig zoals een waterleiding levert?
Groeten,
Re: Vaste wateraansluiting :-/
2Kan wel met een rotatiepomp, maar rotatiepompen vinden wat druk fijner. Een optie is om een Flojet pompje aan te sluiten, die als het ware het water uit de fles zuigt en het met 2 bar aan de rotatiepomp geeft.
Speedster | SuperJolly | et al.
3Ja, het gaat om een rotatiepomp, je ziet vaak op markplaats leuke tweedehandse prof. machines staan, deze hebben een vaste wateraansluiting
Cimbali b.v.
zijn die flojet pompjes prijzig?
zijn die flojet pompjes prijzig?
Is de 6th wave aan het voorbereiden
5bruto € 226,00 ex btw en dat dan zonder de 20 literfles waar het water in gaat, die zijn te krijgen voor € 10,00 bij de diverse waterleveranciers.
Ik vond de volgende espresso toch lekkerder.
6poeh poeh, dat is niet goedkoop. Tnx voor de info
7je bedoelt: dat wordt 'em niet! toch? 
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder
8inderdaad
toch maar opzoek naar een een thuis machine met water reservoir