[Verkocht] Compak K6

1
Sommigen van jullie zullen mijn zoektocht naar de juiste maler wel mee gekregen hebben, maar 1 ding is duidelijk, mijn Compak K6 gaat weg.

Hij is altijd prive gebruikt, dus geen horeca beest. Ik heb hem van de eerste eigenaar gekocht (die ging toen als upgrade voor een K10 meen ik). En bij mij mag die weg omdat ik een Faema MC90 heb.

De Compak heb ik gekocht voor de nette prijs van 250 euro, heb hem toen grondig schoon gemaakt (juli 2014) en is bij mij gewoon thuis netjes behandeld. De maalschijven zijn nog prima scherp, wat ook wel mag omdat de machine in 5 jaar tijd misschien 50 kilo maximaal heeft vermalen. De vorige gebruiker was net als ik de enige die thuis koffie dronk.

De prijs voor jullie is dan ook 225 euro :). Op marktplaats voor 275 euro.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Nomad op ma 17 nov 2014, 16:21, 2 keer totaal gewijzigd.
-Conscience keeps more people awake than coffee-
Hario V60 - Bianca V2 - Niche Zero - Eureka Mignon Specialita - Fellow Ode

Re: [TKA] Compak K6

2
Prijsaanpassing naar 225 euro voor leden van koffiepraat. :)
De tamper, die voorop de machine hoort te zitten heb ik wel hoor, ligt in een bakje ernaast. Maar ik gebruikte de tamper niet. Maar mocht je dat fijn vinden, hij is er wel :P

3
Als je dan de veer die eronder zit ook even weghaalt en het stangetje eruit is het net alsof het zo hoort. 8-)
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

4
@3aan schreef:Als je dan de veer die eronder zit ook even weghaalt en het stangetje eruit is het net alsof het zo hoort. 8-)
Ik had het tampertje eraf gehaald inderdaad, maar werd wel afgeleverd bij verkoop.

De compak K6 is ook verkocht. Evenals mijn Faema MC90. Ik ben nu officieel eigenaar van slechts 1 maler, ipv 3 :P