Blog Rocket R58 V2

2
Duidelijk door een broodschrijver geschreven, wat staat daar een onzin in!
Zomaar een eruit gepikt, een makkelijk aan te sluiten PID? nog eentje dan, een Sirai pressostaat zorgt in combinatie met een ''niveau sonde'' voor de optimale temperatuur?
Buiten deze onzin, waarom zit die PID er dan pvd voor in ?!

Heeft toch wel een bepaald vermakelijkheidsgehalte.

OEI !, die zag ik even niet aankomen;
Created door, Ron Hagestein http://www.rocket-milano.nl" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Rotatiepomp

De naam zegt het al; een rotatiepomp draait. Het is een door een grote elektromagneet aangedreven watermolen die een enorme druk kan opbouwen maar dat superstil doet. Méér druk staat los van kwaliteit, het is de opbouw en constantheid van de pompdruk die de kwaliteit beïnvloedt.
Afbeelding

Re: Blog Rocket R58 V2

3
Beste Adriaan,

Ik las een item over de sfeer op dit forum. En als sponsor heb ik mij 2 jaar afzijdig gehouden van dit forum om die reden. Er lijkt weinig verandering in gekomen anders dan de terugvallende bezoekersaantallen. De sponsors (broodschrijvers) betalen om hier te schrijven. Ze houden dit blog dus in stand. Maar ik pas voor volgend jaar maar weer. Zonde!

En ja, de Rocket heeft een makkelijk aan te sluiten PID controller (de bedieningsknop om je temperatuur in te stellen) en ja, een rotatiepomp draait. Waardevolle informatie voor de gebruikers van dit forum die nog niet alles weten en niet in verwarring gebracht willen worden door technisch gebrabbel. Die vragen zich alleen af 'what's in it for me'.

Er zijn veel mensen die het lezen en het waarderen, daar schrijf ik graag en met plezier voor. Ik help graag mensen op dit forum met antwoorden op vragen waar ik jouw antwoord nog niet bij zie staan. Dat schrijven doe ik al 25 jaar en dat zal ik nog wel 25 jaar doen. Met veel plezier en soms iemand die het beter weet. Gefeliciteerd.

Dank je wel, mede namens de eigenaren, sponsoren en bezoekers van het forum, voor je 'positieve' bijdrage aan de sfeer.

Ron Hagestein
The Coffee Factory B.V.
* Alles van JURA, Rocket, Quick Mill & Bravilor *

4
Ik heb je een PB gestuurd over je enerverende reactie, lees deze en geef gewoon mij de schuld, ik heb toch al die onzin uitgekraamt!?

.

Een door een grote elektromagneet aangedreven watermolen (Rotatiepomp) ;-)

Ron, de door jou tomeloze inzet op het Volautomaten sectie wordt hogelijk gewaardeert, ik heb mensen uit m'n kennissenkring regelmatig naar jouw toko verwezen, jouw kennis over die specifieke materie zal niemand ontgaan, dat is ook niet mijn ding, het verbaasde me dan ook des te meer dat jij dat verhaaltje zo hebt neergepend, daarom nog een kleine verwijzing waarom ik daar de opmerkingen over heb geplaatst.

.
De kwaliteit glinstert je werkelijk tegemoet en de rondingen van het RVS zijn fenomenaal goed afgewerkt. Intern is het ook goed toeven. De boilers en het leidingwerk zijn van de juiste dikte en materiaal (roodkoper) en dat werkt de vorming van kalk tegen.

"Intern is het ook goed toeven." Zoiets zeg je wel over een ruimte waar je kan uitrusten of lekker eten of iets van dien aard, maar toch niet over het binnenwerk van een koffiemachine, als je het hebt over het interieur van een luxe automobiel OK, maar toch niet onder de motorkap van voornoemd vervoermiddel?!

Iets over roodkoperen leidingen, wat aangeeft dat het behandelen van het toegevoerde water de juiste bescherming geeft, zeker ook aan het leidingwerk van kooktoestellen wat een koffiemachine in principe ook is.
http://www.aquacombi.nl/cms/actueel/tno ... ingen.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Blog Rocket R58 V2

5
Ik heb verder niet het gevoel dat ik mij hoef te verantwoorden voor mijn schrijfwijze of mijn interpretatie van kwaliteit. Ik vind de R58 een van de mooiere machines op dit moment waar ik met een hoop enthousiasme en passie over schrijf en vertel. En ja, ik verkoop ze ook. Dat doe ik aan de groep geïnteresseerde mensen die meer wil weten dan de standaard foldertekst die ze in 90% van de (online) winkels verteld wordt.

Dat ik dat op deze plek doe is, naast het commerciële aspect, ook interessant voor het forum om bezoekers te genereren. Anders blijft het altijd bij dezelfde club mensen en is het forum niet interessant voor adverteerders.

Dus wellicht is het beter wanneer er in de toekomst kennis gedeeld wordt, kritisch naar elkaar gekeken en geschreven wordt, maar niet met de intentie elkaar te roosteren. Dat houdt het leesbaar, gezellig en interessant. Opbouwende kritiek kan ik overigens uitstekend verwerken, zo ook in mijn schrijfsels.

Gr.
Ron

*advertentie*
Over kalkvorming en de werking daarvan op diverse materialen en legeringen in combinatie met waterhardheid en PH waarden kan ik nog wel een blogje schrijven. Als grootgrutter in waterfilters http://www.waterfiltersystemen.nl heb ik daar ook nog een mening over.
* Alles van JURA, Rocket, Quick Mill & Bravilor *