Re: Brandprofiel op label

12
fransg schreef:Ja vermoedelijk gaat die pre-order nog niet werken omdat het systeem nog geen klantnummers heeft uitgegeven.
Da's ook niet nodig, Adriaans Koffiekar is Numero Uno 8-)
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

14
PS: de laatste twee brandingen zijn waarschijnlijk wat te donker. Ik hoor net dat het pakje bij Trakteren wat te bitter/verbrand smaakt. Volgende dus korter in de ontwikkelfase laten!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

16
@3aan schreef:Dat zijn de beste leermomenten, want van je fouten ....... ;)
Zekers! En ik meld het ook opdat anderen die met een vergelijkbare brander zo'n profiel willen nadoen alvast weten dat dat niet handig is ;-)
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

17
Nu weer iets ander profiel, wat langer rond de 150ºC blijven hangen en dan pas door naar FC en verder

Een dergelijk profiel van 2-3 dagen terug vind ik alvast erg lekker

Afbeelding

19
Ik verkoop af en toe een aantal zakjes aan een vriend, maar verder niet eigenlijk. We hebben intussen ook weer een andere verpakking, label etc.

En volkomen andere profielen ook, maar die plak ik er niet meer op