ik heb nu al weer wat bakjes koffie op met me verse bonen,echt super lekker uit de cafetiere.
lekkere nasmaak een beetje chocolade praline achtig en een goeie koffie smaak.
niet bitter of zuur,precies ertussen in.
ik heb de brazil agua limpa op.
Re: me eerste bakjes koffie al op met me verse bonen.
2Goed om te horen. De eerste grote stap in de juiste richting. Vooral zo doorgaan. Verse bonen is een wereld van verschil.
Strietman CT2, LWW EG-1 (CORE en ULTRA), Lagom 01 (102HU en OM), Pietro M-Modal, 1ZPresso J-Ultra, LWW The BIRD, Orea V4/Z1, Hario V60/NEO, OXO Rapid Brewer, Acaia Lunar en Pearl S, Sworks Billet basket 15gr en 18gr en nog veel meer
3een verschil is het zeker.
100x beter dan koffie uit de supermarkt.
ik ga lekker verschillende bonen uit proberen.
100x beter dan koffie uit de supermarkt.
ik ga lekker verschillende bonen uit proberen.
4Op dit moment heb ik voor filter onder andere de Mpanga van Dutch Barista. Het nummer 1 COE lot van Burundi van 2014. Wel prijzig maar ontzettend zacht en complex. Mijn vrouw houdt totaal niet van koffie maar deze vind ze zelfs lekker. Zo goed kan het worden.
Strietman CT2, LWW EG-1 (CORE en ULTRA), Lagom 01 (102HU en OM), Pietro M-Modal, 1ZPresso J-Ultra, LWW The BIRD, Orea V4/Z1, Hario V60/NEO, OXO Rapid Brewer, Acaia Lunar en Pearl S, Sworks Billet basket 15gr en 18gr en nog veel meer
5Doe je dat nou expres Leander?
'Me' gekozen als irritantste woord van het jaar
Gepubliceerd: 08-12-15
"Me" is het irritantste woord van het jaar. Nederlanders kunnen het woord niet meer aanhoren als het gebruikt wordt in plaats van 'mijn'.
Dat maakt het Instituut voor Nederlandse Lexicologie (INL) dinsdag bekend.
"Me" kreeg 30 procent van de stemmen.
Het INL riep Nederlanders en Vlamingen op een woord te nomineren dat ze niet meer willen horen in 2016.
Door: NU.nl
Ah! How sweet coffee tastes, more delicious than a thousand kisses, milder than muscatel wine.
Coffee, I have to have coffee, and, if someone wants to pamper me, ah, then bring me coffee as a gift!
The Coffee Cantata - J.S.Bach
Coffee, I have to have coffee, and, if someone wants to pamper me, ah, then bring me coffee as a gift!
The Coffee Cantata - J.S.Bach
6Het viel mij ook al op
Goed, want als Belg en Vlaming vind ik nu net niet dat dat woordje eruit moet. Een beetje folklore mag toch wel zeker!
DE1+ 1.1 || KINU M47,M68 || Niche || Behmor 1600 PLUS
7Me dunkt dat het "me" niets met Folklore te maken heeft, meer met de taal verloedering.
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.
8Maak onderdeel uit van het dialect in bepaalde streken bij ons. Dat het woordje misschien in andere gebieden in opmars is mag je desnoods als verloedering beschouwen van het eigen taaltje daar.
DE1+ 1.1 || KINU M47,M68 || Niche || Behmor 1600 PLUS
10Wat te denken van jou en jouw.
Die w achter jou in geval van bezittelijke vorm leerde ik volgens mij op de tweede klas lagere school.Steeds vaker wordt er gewoon jou gebruikt.
Verantwoording en verantwoordelijkheid."Dat is niet mijn verantwoording " en meer van zulke onzin.
Triest.
Die w achter jou in geval van bezittelijke vorm leerde ik volgens mij op de tweede klas lagere school.Steeds vaker wordt er gewoon jou gebruikt.
Verantwoording en verantwoordelijkheid."Dat is niet mijn verantwoording " en meer van zulke onzin.
Triest.