piponld schreef:Heb wat speurwerk gedaan maar lees weinig tests/revieuws over deze machine. Wat vinden jullie van deze ECM?
Grappig dat je dat aanhaalt, maar wat heb je dan wel gelezen of uitgeplozen, waarschijnlijk niets zoals zoveel gebeurd door diverse andere personen die even een instant antwoord verwachten, want daarvoor heb je immers een forum en als dat dan niet lukt dan gaan we gewoon op de toer van;
grappig dat je dat ff snel op zoekt voor me...en dan ook nog de tijd neemt om me even te wijzen op mijn (door jou veronderstelde) ignorance/lazyness etc. Altijd een fijn gevoel van dit soort reacties. Maakt dat je als noob je erg vrij voelt om tips te vragen van de mensen waarvan je hoopt/denkt dat ze je op weg helpen. Jouw manier van reageren c.q. op weg helpen is heel bijzonder te noemen en maakt bij mij dat ik je wil bedanken voor je reactie waar een mens echt niets mee kan. Dus bedankt voor niets zeg maar
Dit soort opmerkingen krijgen we dan ook veelvuldig naar de kop geslingerd, waarvoor uiteraard dank.
Het had je echter meer gesierd als je bij de vraagstelling wat meer info had gegeven over wat je dus "wel" gedaan hebt aan het vergaren van . . . dat maakt diegene aan wie je het vraagt vaak wat bereidwilliger om met je mee te denken, maar als je ervan uitgaat dat het hier alleen een stelletje vragen beantwoorders zijn, tja en dan die allervriendelijkste antwoorden . . .
Jammer Pipo!