Advies gevraagd
1Verwijderd
Laatst gewijzigd door Michael74 op ma 01 aug 2016, 15:58, 4 keer totaal gewijzigd.
Waarom zeg je niet precies welke je nu hebt? Dat praat makkelijker.Michael74 schreef: ik heb nu een goedkope halfautomaat en molen
Dat bedoel ik. Als ik aan een autoverkoper zeg "ik heb een auto en zoek wat groters" dan kan hij me niet zeggen wat groter is als hij niet weet wat ik heb.Michael74 schreef: en wil deze vervangen voor iets beters.
Wat VEEL belangrijker is, is de vraag waar je welke bonen vandaan gaat halen en wat je allereerst aan een goeie maler gaat uitgeven.Michael74 schreef:Mijn budget voor een halfautomaat ligt tussen de 1200/1400 euro. Wat is jullie aanbevelingen/ervaring ?
Dan kun je qua bonen ook wel een verbeter-slag maken. En een goeie maler is de volgende stap.Michael74 schreef: ik haal mijn bonen meestal bij de Simon en Levelt.
Heb je hier al gekeken?Michael74 schreef:Qua bonen hoe kan ik dit verbeteren?
Waar / bij welke test / door wie beweerd kwam die "als beste naar voren"?Michael74 schreef:en zoals ik als ik al zei de ECM S Manuele 64 als molen, qua prijs kwaliteit kwam deze als beste naar voren