Re: Brood en wat zit er nou eigenlijk in.

51
Waar haal je je tarwe ongemalen vandaan. ben dat in de winkel nog niet tegen gekomen. Ik heb wel eens naar de kitchenaid maal add-on zitten kijken inderdaad. Bak elke dag half volkorenbrood. Gewoon standaard 500grams brood geen platte die je op een steen doet. Op een bakblik werkt trouwens ook prima :) maar denk dat het mooier resultaat op een steen geeft. En net als hierboven nog niet bij nagedacht dat ook hier versheid voor oude maling gaat. ik zie weer een investering komen :X vrouw vermoord me zo ondertussen lol
ECM Manufacture Mechanika IV, Quamar M80E, coffeelab tamper, fancy atag stoomoven

Re: RE: Re: Brood en wat zit er nou eigenlijk in.

56
mutsje schreef:
bobbee schreef:Tarwe kun je zo in de dierenwinkel kopen. Is duivenvoer.
mja ik prefereer iets van niet duivenvoer :) zodat ik niet eerst alle wietzaadjes eruit hoef te vissen. want van zaadjes daar krijg je hoofdpijn van
Altijd beter dan die haren van Chinezen als broodverbeteraar!
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

Re: RE: Re: Brood en wat zit er nou eigenlijk in.

58
bobbee schreef:
mutsje schreef:
bobbee schreef:Tarwe kun je zo in de dierenwinkel kopen. Is duivenvoer.
mja ik prefereer iets van niet duivenvoer :) zodat ik niet eerst alle wietzaadjes eruit hoef te vissen. want van zaadjes daar krijg je hoofdpijn van
Altijd beter dan die haren van Chinezen als broodverbeteraar!
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
ECM Manufacture Mechanika IV, Quamar M80E, coffeelab tamper, fancy atag stoomoven

Re: Brood en wat zit er nou eigenlijk in.

59
mutsje schreef:Waar haal je je tarwe ongemalen vandaan. ben dat in de winkel nog niet tegen gekomen. Ik heb wel eens naar de kitchenaid maal add-on zitten kijken inderdaad. Bak elke dag half volkorenbrood. Gewoon standaard 500grams brood geen platte die je op een steen doet. Op een bakblik werkt trouwens ook prima :) maar denk dat het mooier resultaat op een steen geeft. En net als hierboven nog niet bij nagedacht dat ook hier versheid voor oude maling gaat. ik zie weer een investering komen :X vrouw vermoord me zo ondertussen lol
Eens in de twee a drie dagen een brood van een kilo .
Afbeelding