ISOMAC PRO 6.1

1
Hallo, ik zie op een twee-tal sites een Isomac Pro 6.1 staan. Deze Isomac lijkt erg veel op de Rocket Evoluzione V2 maar dan met dikke rechte zijplaten en chromen rekje.
Wie weet meer van dit type en is het een stille machine?

Gr,

Re: ISOMAC PRO 6.1

3
rdrost71 schreef:Hallo, ik zie op een twee-tal sites een Isomac Pro 6.1 staan. Deze Isomac lijkt erg veel op de Rocket Evoluzione V2 maar dan met dikke rechte zijplaten en chromen rekje.
Wie weet meer van dit type en is het een stille machine?

Gr,
Dag rdrost71, het is hier een beetje de gewoonte om zich eerst even voor te stellen alvorens met de deur in huis te vallen.
Hier kan een topic maken en iets over jezelf vertellen: viewforum.php?f=17" onclick="window.open(this.href);return false;
Dat komt wat aangenamer over en zo zijn de mensen ook eerder geneigd je te helpen ;). Er is hier zeer veel info te vinden op dit forum over allerlei onderwerpen dus blijf zeker even hangen en gebruik de zoekfunctie eens, lees het beginnerstopic eens, enz... Veel plezier!

mutsje schreef:ik zou zeggen begin eens met je zelf voor te stellen in het grote Stel je zelf voor topic.
We gaan wel vriendelijk blijven, weet je nog?
_____________________________________________________________________________________________
Lelit PL41EM
Eureka Olympus Hi-speed