Hallo, ik zie op een twee-tal sites een Isomac Pro 6.1 staan. Deze Isomac lijkt erg veel op de Rocket Evoluzione V2 maar dan met dikke rechte zijplaten en chromen rekje.
Wie weet meer van dit type en is het een stille machine?
Gr,
Re: ISOMAC PRO 6.1
2ik zou zeggen begin eens met je zelf voor te stellen in het grote Stel je zelf voor topic.
ECM Manufacture Mechanika IV, Quamar M80E, coffeelab tamper, fancy atag stoomoven
3Dag rdrost71, het is hier een beetje de gewoonte om zich eerst even voor te stellen alvorens met de deur in huis te vallen.rdrost71 schreef:Hallo, ik zie op een twee-tal sites een Isomac Pro 6.1 staan. Deze Isomac lijkt erg veel op de Rocket Evoluzione V2 maar dan met dikke rechte zijplaten en chromen rekje.
Wie weet meer van dit type en is het een stille machine?
Gr,
Hier kan een topic maken en iets over jezelf vertellen: viewforum.php?f=17" onclick="window.open(this.href);return false;
Dat komt wat aangenamer over en zo zijn de mensen ook eerder geneigd je te helpen
We gaan wel vriendelijk blijven, weet je nog?mutsje schreef:ik zou zeggen begin eens met je zelf voor te stellen in het grote Stel je zelf voor topic.
_____________________________________________________________________________________________
Lelit PL41EM
Eureka Olympus Hi-speed
Lelit PL41EM
Eureka Olympus Hi-speed
4excuus excuus , komt misschien kort door de bocht over niet zo bedoelt 
ECM Manufacture Mechanika IV, Quamar M80E, coffeelab tamper, fancy atag stoomoven