ZO! Goed bezig.bobbee schreef:Gisterenavond deeg gemaakt voor 10 pizza's morgenavond.
Re: Brood en wat zit er nou eigenlijk in.
291LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
ZO! Goed bezig.bobbee schreef:Gisterenavond deeg gemaakt voor 10 pizza's morgenavond.
Ik heb geen idee want vrouwlief wil wel een airfryer maar wil geen ruimte in de keuken opofferenbobbee schreef:Pizza's bakken. Haal er 9 hele pizza's uit en nog een klein bolletje. We eten er nu nog met zijn 4-en goed van(het 5e gezinslid eet nog geen maaltijden mee). Ook zijn er buren inderdaad en wat niet op gaat bak ik en gaat gesneden in punten de vriezer in. Weet je hoe lekker het is om tussen de middag even een paar puntjes uit de vriezer te halen en in de airfryer op te warmen!
Goed!mutsje schreef:OK dan, net ff mini discussie met vrouwlief...dan koop je dat ding tochdus airfryer xl met baklade erbij. Maandag nieuw speelgoed voor in de keuken erbij.
Haha!mutsje schreef:Ik heb geen idee want vrouwlief wil wel een airfryer maar wil geen ruimte in de keuken opofferenbobbee schreef:Pizza's bakken. Haal er 9 hele pizza's uit en nog een klein bolletje. We eten er nu nog met zijn 4-en goed van(het 5e gezinslid eet nog geen maaltijden mee). Ook zijn er buren inderdaad en wat niet op gaat bak ik en gaat gesneden in punten de vriezer in. Weet je hoe lekker het is om tussen de middag even een paar puntjes uit de vriezer te halen en in de airfryer op te warmen!
OK dan, net ff mini discussie met vrouwlief...dan koop je dat ding tochdus airfryer xl met baklade erbij. Maandag nieuw speelgoed voor in de keuken erbij.
Heb het ding een jaar.mutsje schreef:ownee hoor, collega op werk is ook helemaal kookgek en bakt met zijn ene goede oog ook brood, maakt zelf bitterballen, kroketten etc en dat kan daar allemaal inzoveel wat erin kan. Eerst souse vide en dan