Re: Brood en wat zit er nou eigenlijk in.

292
bobbee schreef:Pizza's bakken. Haal er 9 hele pizza's uit en nog een klein bolletje. We eten er nu nog met zijn 4-en goed van(het 5e gezinslid eet nog geen maaltijden mee). Ook zijn er buren inderdaad en wat niet op gaat bak ik en gaat gesneden in punten de vriezer in. Weet je hoe lekker het is om tussen de middag even een paar puntjes uit de vriezer te halen en in de airfryer op te warmen!
Ik heb geen idee want vrouwlief wil wel een airfryer maar wil geen ruimte in de keuken opofferen :ugeek:

OK dan, net ff mini discussie met vrouwlief...dan koop je dat ding toch :) dus airfryer xl met baklade erbij. Maandag nieuw speelgoed voor in de keuken erbij.
Laatst gewijzigd door mutsje op za 10 dec 2016, 21:35, 1 keer totaal gewijzigd.
ECM Manufacture Mechanika IV, Quamar M80E, coffeelab tamper, fancy atag stoomoven

Re: RE: Re: Brood en wat zit er nou eigenlijk in.

295
mutsje schreef:
bobbee schreef:Pizza's bakken. Haal er 9 hele pizza's uit en nog een klein bolletje. We eten er nu nog met zijn 4-en goed van(het 5e gezinslid eet nog geen maaltijden mee). Ook zijn er buren inderdaad en wat niet op gaat bak ik en gaat gesneden in punten de vriezer in. Weet je hoe lekker het is om tussen de middag even een paar puntjes uit de vriezer te halen en in de airfryer op te warmen!
Ik heb geen idee want vrouwlief wil wel een airfryer maar wil geen ruimte in de keuken opofferen :ugeek:

OK dan, net ff mini discussie met vrouwlief...dan koop je dat ding toch :) dus airfryer xl met baklade erbij. Maandag nieuw speelgoed voor in de keuken erbij.
Haha!
Ik hoop niet dat je hem alleen koopt om een paar pizza puntjes op te warmen...
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

297
mutsje schreef:ownee hoor, collega op werk is ook helemaal kookgek en bakt met zijn ene goede oog ook brood, maakt zelf bitterballen, kroketten etc en dat kan daar allemaal in :) zoveel wat erin kan. Eerst souse vide en dan :)
Heb het ding een jaar.
Friet alleen aviko gebruiken.verse friet werkt minder.
Duitse Weisswurst werkt perfect.Echte Verse friet in goede olie is toch een stuk lekkerder.

298
Verse friet lidl is goed te doen.
Franse frietjes van lidl uit de vriezer ook prima. Heb eerst paar jaar de kleine gehad en nu de XL sinds een jaar. Paar keer de frietjes husselen tussendoor. Zoete aardaapel gaat ook. Zoete aardappel in frietjes snijden, beetje olie, beetje bestrooien met polenta of wat bloem en kaneel of curry kruiden erover. Daarna wat zout. Erg leker en weer eens wat anders.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!