Re: Koffie in de krant

81
dirk020 schreef:Puik zoekwerk! Was Teun van de Keuken niet al een tijdje bij Tony's weg? Ik meen zoiets ergens opgevangen te hebben
Hij is er weg, het was niet zijn bedoeling dat het zo'n commercieel succes zou worden maar hij vindt het principieel nu ook weer niet zo erg dat hij zijn aandelen ervoor van de hand zou willen doen. Dus hij heeft het voordeel dat hij kan zeggen "ik heb er niets meer mee te maken" en het extra voordeel dat hij intussen als aandeelhouder wel deelt in de winsten.

(aldus een betrouwbare bron)
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Re: RE: Re: Koffie in de krant

84
fransg schreef:
teun-vd-keuken.png
Teun vd Keuken in de Volkskrant vandaag over moeilijke koffie
Ik vind het vooral een suf stukje azijnpisserij, erg gemakkelijk en we steken er niets van op. Natuurlijk zijn er hipsters in dure koffiebarretjes die ik ook weinig gezellig vindt, maar ik ga dan gewoon naar een andere toko. Leef en laat leven zeg. Ook veel te simpel om te zeggen brood is gist water meel en zout, ergo alle brood is hetzelfde, en dus moet alle brood gelijk zijn in prijs. Alle chocola was toch ook niet hetzelfde, ondanks dat het allemaal uit cacao en suiker met wat toevoegingen bestaat?
VBM Domobar Super, Mazzer Pharos, Mahlkonig Guatemala, een boel filterspullen, en een Quest M3 die al lang ligt te wachten :)