Beste mensen,
Morgen haal ik een tweedehands speedster op. Kunnen jullie mij tips geven waar ik op moet letten. Het is in goede staat.
Re: Speedster espresso machine
2Vergeten te vermelden om welk type t gaat.
Speedster espressomachine van Kees van der westen Speedster 1 groep, bouwjaar 2012
Speedster espressomachine van Kees van der westen Speedster 1 groep, bouwjaar 2012
3Hoi Ikhouvankoffie, de gewoonte is dat men zich voorstelt op het forum, wie ben je waar hou je van (in jou geval koffie ofcourse) etc 
ECM Manufacture Mechanika IV, Quamar M80E, coffeelab tamper, fancy atag stoomoven
4Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
6Hoi,
Ik wil t apparaat op kantoor gebruiken.
En was een tijd opzoek naar een Speedster.
Wij hebben goede wijn, thee en dadelijk ook heerlijke koffie!
Ik wil t apparaat op kantoor gebruiken.
En was een tijd opzoek naar een Speedster.
7Ja ik heb een tip! Als je de speedster hebt, heb je nog geen goede koffie! 
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
8Ik ben Italiaanse en begrijp als geen ander hoe je koffie moet zetten. In t verleden bij mijn opa zijn café in Italië gewerkt. Gaat mij meer om t apparaat.
9Pracht machine, erg mooie vormgeving, van binnen gewoon een espressomachine die, als hij inderdaad top is onderhouden, in goeie staat kan zijn. Vraag je of de kap er even af mag zodat je het binnenwerk kunt zien, vraag je of hij werkend kan worden gedemonstreerd en heb je wat budget over voor eventuele reparatiekosten voordat hij in kan worden gezet op de werkvloer?Ikhouvankoffie schreef:En was een tijd opzoek naar een Speedster.
De handelaar heeft een stuk of vijf horecamachines te koop zie ik, en een reeks malers, dus misschien een goed moment om je ook van een top maler te verzekeren.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino