Helaas konden de Rose-kaketoes niet bij de rest.
Superfood? Dat heb ik nooit gezegd. Het is gewoon gierst. Een graansoort. Ik vind het gewoon lekker.cremalover schreef:Ik gaf dat vroeger aan mijn parkieten die waren er gek op.
Zelf ga ik niet mee in die superfoodrage.
Ik denk dat Cremalover daarmee aankwam. Hij schreef:bobbee schreef:Maar.... Waar komt dat Superfood verhaal vandaan? Dat is totaal niet ter sprake.
Door iets "die superfoodrage" te noemen of vogel- dan wel konijnenvoer versimpel je de discussie en dan wordt het al gauw tv-tafelherenpraat van stoere mannen bij een voetbalprogramma die gezondheid iets voor verwijfde mietjes noemen en dan heel hartelijk om elkaars grapje lachen.cremalover schreef:Zelf ga ik niet mee in die superfoodrage.
Ben iemand van weinig woorden.fransg schreef:Ik denk dat Cremalover daarmee aankwam. Hij schreef:bobbee schreef:Maar.... Waar komt dat Superfood verhaal vandaan? Dat is totaal niet ter sprake.
Door iets "die superfoodrage" te noemen of vogel- dan wel konijnenvoer versimpel je de discussie en dan wordt het al gauw tv-tafelherenpraat van stoere mannen bij een voetbalprogramma die gezondheid iets voor verwijfde mietjes noemen en dan heel hartelijk om elkaars grapje lachen.cremalover schreef:Zelf ga ik niet mee in die superfoodrage.
Oh, dat klinkt al veel meer genuanceerd.cremalover schreef:Ben iemand van weinig woorden.
Elk jaar is het wat anders.
En in alles zal wel iets van waarheid zitten.
Is voor de leek iig moeilijk te overzien.
Maar ieder moet lekker doen waar hij zin in heeft.