165
door Erik82
Mijn Olympus is in 9 van de 10 gevallen tot op 0,3gr nauwkeurig en eens in de 10 op 0,5gr (nu al meer dan 450 doubles op de teller dus een goede steekproef). Hier eigenlijk nooit uitschieters meer wat met de oudere versie wel vaak het geval was. Daar hebben ze veel verbeterd.
De Mythos schijven koop je juist voor de smaak en dat is de reden dat deze maler zo interessant is. Biedt hetzelfde als de Myhtos maar dan veel goedkoper. Het smaakprofiel is anders dan de normale schijven en juist daarom heb ik voor deze maler gekozen. Achteraf Mythos schijven monteren gaat hem niet worden dus je zult meteen de juiste keuze moeten maken.
De schijven van de Mythos zijn ruim 100 euro duurder dan de gewone dus daar zit een groot deel van het prijsverschil. Ik heb 950 euro betaald. Klik nog maar eens door bij Eletros want dan komt er nog eens ruim 120 euro verzenden bij en zit je ook bijna 890 euro zonder Mythos schijven.
Strietman CT2, LWW EG-1 (CORE en ULTRA), Lagom 01 (102HU en OM), Pietro M-Modal, 1ZPresso J-Ultra, LWW The BIRD, Orea V4/Z1, Hario V60/NEO, OXO Rapid Brewer, Acaia Lunar en Pearl S, Sworks Billet basket 15gr en 18gr en nog veel meer