Re: De maler voor de man die alles al heeft

4
Vermoedelijk gebruik je de eerste paar honderd kg bonen om de boel af te stellen, dan gooi je er 10kg in, je vangt een handvol maalsel op om een fantastische espresso te zetten en dan is het wel weer even genoeg voor die dag.

Voor thuis is het misschien ook wat overkill en bovendien kan het ding alleen op de begane grond, nadat de fundering is aangepast.

Het is vooral handig voor een café waar men zelf een brander heeft. Vindt een toerist je koffie van de maand speciaal lekker en wil hij graag een zeecontainer voorgemalen koffie laten thuisbezorgen, dan kan dat.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Re: RE: Re: De maler voor de man die alles al heeft

6
Bertjepower schreef:Lekker compact apparaat en precies wat ik zocht voor Mn cappuccino in de ochtend en de espresso's in het weekend. Ik heb er een besteld. Schijnt ook fantastisch te werken met single dosing. Maalt alleen niet direct in de portafilter dus daar nog iets op vinden.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Funneltje van DiRossi?!
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

Re: RE: Re: De maler voor de man die alles al heeft

7
@3aan schreef:
Bertjepower schreef:Lekker compact apparaat en precies wat ik zocht voor Mn cappuccino in de ochtend en de espresso's in het weekend. Ik heb er een besteld. Schijnt ook fantastisch te werken met single dosing. Maalt alleen niet direct in de portafilter dus daar nog iets op vinden.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Funneltje van DiRossi?!
Voor de man die alles al heeft maak ik wel een met diamanten besprenkelde 24 karaats gouden trechter. (Uiteraard door exclusief handwerk, met bijbehorend prijskaartje.) Of iets met DLC, net wat de klant wil ;)