Re: etzMAX

31
fransg schreef:Klopt, en het zou die baasjes sieren als ze iets bescheidener zouden zijn, zowel in het bij voorbaat afkraken van iets nieuws als het als eerste ophemelen van een nieuw ding dat ze mochten proberen. Er zijn dermate veel lezers die HB serieus nemen dat ze daarmee ook serieus om zouden moeten gaan.
Je he t het over koffie.En daar komt smaak bij kijken.En dan ben je al verloren want wat is er persoonlijker.
Je kunt temeratuur meten en korrels onder een microscoop leggen maar uiteindelijk ga je proeven .En dan komt een oordeel.Lekker of niet lekker.

32
Helemaal mee eens en daarom vind ik van sommige smaakmakers op dat HB dat men zichzelf en hun 'expert-status' wat meer mag relativeren.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

33
Volgens mij is er een hele grote poel van mensen die maar al te graag anderen laten bepalen wat er goed en slecht is. Scheelt een hoop ingewikkeld onderzoek bij het vormen van een mening. :lol:

Ja dit werkt echt, want pietjepuk bekend van de petteflat heeft het op internet geschreven dus dan moet het wel zo zijn.

34
Klopt!

De kleine kruideniers kun je herkennen door hun opschepperij, het van zichzelf verklaren hoe goed ze zijn, of het na een kampioenschap of ander succes zorgvuldig opbouwen van hun eigen status door 'volgers' te verzamelen en anderen af te kraken.

De werkelijk grote geesten, de kanjers, die van jewelste zijn, de puiken als het ware, dat zijn vaak gewone openhartige figuren die delen wat ze weten en ook ruiterlijk toegeven wat ze niet weten.

In het buitenland vind ik Gwilym Davies een goeie. Werd eens overrompelend WK kampioen en genoot ervan dat hij daarna makkelijk kon zeggen "oh daar weet ik niks van."
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Re: RE: Re: etzMAX

35
Zo is het. Dat waren we al eens geworden.
fransg schreef:Klopt, en het zou die baasjes sieren als ze iets bescheidener zouden zijn, zowel in het bij voorbaat afkraken van iets nieuws als het als eerste ophemelen van een nieuw ding dat ze mochten proberen. Er zijn dermate veel lezers die HB serieus nemen dat ze daarmee ook serieus om zouden moeten gaan.
bobbee schreef:Gewoon neutraal ergens ingaan. Heel belangrijk als mensen naar je luisteren.
We zijn het volgens mij allemaal met elkaar eens.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

38
RikC schreef:Nou bvds om een idee te krijgen van het formaat, van de fb pagina. N.B. met kleiner hopper hier.

Afbeelding
Wel echt goed lelijk :S
-Conscience keeps more people awake than coffee-
Hario V60 - Bianca V2 - Niche Zero - Eureka Mignon Specialita - Fellow Ode