Re: Eureka Fashion

11
hrichard schreef:De Eureka krijgt alweer een nieuw baasje. De doser beviel mij niet, teveel retentie en ivm de vulmotor lastiger schoon te maken.
Een doser heeft bij goed gebruik met singledosen juist erg weinig retentie. Een GOD maler heeft sowieso meer retentie. Het is tevens algemeen bekend dat je de vulsensor moet verwijderen omdat zo'n maler anders totaal niet te gebruiken is voor thuis. Kwestie van 2 draadjes doorverbinden en klaar is kees. In dit geval eerder een kwestie van verkeerd gebruik.
Strietman CT2 (pre-order), LWW EG-1 (CORE en ULTRA), Lagom 01 - 102OM, Pietro pro brewing, LWW The BIRD, Orea V4, V60

13
Het is lang niet altijd de afzender die een arogante toon van schrijven heeft. De lezer is dikwijls de bepalende factor voor de toon waarop een bericht ontvangen wordt.

Dit is echt niet vervelend bedoeld, maar je geeft zelf toon aan een geschreven bericht. Het is in dit topic waarschijnlijk gewoon stil omdat je een onbekende maler in handen hebt en niemand het idee heeft iets zinvols aan de discussie toe te voegen.

Maar neem alsjeblieft van mij aan dat de kwaliteit van struinen op het internet met grote sprongen vooruit gaat als je alles positief benadert en ten alle tijden ervoor zorgt dat je jezelf niet online beledigt voelt.

Volgens mij heb je trouwens een dijk van een maler in handen en ik denk dat het zonde is om hem meteen weer weg te doen.

14
Pti schreef:Het is lang niet altijd de afzender die een arogante toon van schrijven heeft. De lezer is dikwijls de bepalende factor voor de toon waarop een bericht ontvangen wordt.

Dit is echt niet vervelend bedoeld, maar je geeft zelf toon aan een geschreven bericht. Het is in dit topic waarschijnlijk gewoon stil omdat je een onbekende maler in handen hebt en niemand het idee heeft iets zinvols aan de discussie toe te voegen.

Maar neem alsjeblieft van mij aan dat de kwaliteit van struinen op het internet met grote sprongen vooruit gaat als je alles positief benadert en ten alle tijden ervoor zorgt dat je jezelf niet online beledigt voelt.

Volgens mij heb je trouwens een dijk van een maler in handen en ik denk dat het zonde is om hem meteen weer weg te doen.
Je hebt gelijk. Bedankt voor de relativatie.
Rocket Cellini - Fiorenzato F64 Evo