Re: Onzekerheid gebruik mignon eureka

13
Ik doe het niet met mijn Mazzer en heb het ook nooit gedaan met mijn kleinere malertjes.
Dan heb ik het over de dagelijkse aanpassingen.Die stapjes zijn zo klein dat de maler naar mijn mening weinig te lijden heeft.
Grotere aanpassingen zosls van filter naar espressomaling wel met draaiende motor.Ik denk dat dat ook praktisch de enige manier is waarop het kan.

16
En wat heeft dat er mee te maken? Je wordt wel een haatdragend typje als je een vraag zelf niet snapt. Met het duidelijk door de forumleden MichigAlex en Cremalover (dank) gegeven antwoord zal de vraag toch niet al te moeilijk zijn geweest.

17
koffiedikkertje schreef:En wat heeft dat er mee te maken? Je wordt wel een haatdragend typje als je een vraag zelf niet snapt. Met het duidelijk door de forumleden MichigAlex en Cremalover (dank) gegeven antwoord zal de vraag toch niet al te moeilijk zijn geweest.
Klaar nu.
Fijn dat je het antwoord hebt dat je wilt. Succes met maalgraad verstellen.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

18
Leest niemand goed?
Een antwoord was m.i. zeer duidelijk.

1) je kan zonder dat de maler maalt van fijn naar grover verstellen zonder de maler te belasten.

2) als je van grof naar fijner wilt verstellen altijd de schijven laten draaien.

Dat heb ik begrepen . . .

Besten heren!