Ik heb vorige week een Rocket Cellini V2 gekocht die als demo-model bij een winkel stond. Nu merk ik bij het afstellen thuis dat de machine best wel naar achteren helt, het hoogteverschil is ongeveer een halve centimeter. Druppels uit de overloop aan de voorkant kunnen hierdoor tegen de behuizing aan vallen en glijden onder de lekbak, en komen vervolgens via de afvoer als plasje onder de machine terecht.
Nu kan ik de achterkant verhogen zoals op de foto's onderaan deze post, maar gezien het vrij forse hoogteverschil vroeg ik me af of:
- - Een dergelijke afwijking normaal is en valt onder de 'handgemaakt' noemer, of dat er iets anders aan de hand zou kunnen zijn. Zou ik het bij de winkel moeten melden?
- Er aangeraden manieren zijn om een machine te verhogen; ik heb foto's gezien van rubberen doppen om bijvoorbeeld stoelpoten te verhogen, maar die heb ik nog niet in een diameter kunnen vinden waar de poten van de Rocket in zouden passen. Heeft iemand hier ervaring mee?
-lite
Foto van de verhoging die nodig is om de machine (bijna) waterpas te krijgen:

Zijaanzicht:

De overloop waaruit druppels tegen de behuizing aan vallen wanneer de achterkant niet is verhoogd: