Hij IS binnen!!!!
Vrijdag na een instructie van 1 uur meegenomen naar huis in mijn mini (past net)
Wat een DIJK van een apparaat. Wat een verschil met de BFC, stil, betrekkelijk snel warm trouwens voor 33 kg. Eerste kopje met naked PF ging gelijk prachtig! foto's volgen.
Ook is ie schitterend afgewerkt, wat een dik RVS!
Wel erg groot moet ik zeggen maar daar valt aan te wennen.
Wel nog een hoop vibratie van de kopjes op de warhoudt plaat als de pomp draait.
Wel 1 minpuntje. Aangezien het pijpje van het warme water ZO ontzetttend kort en inflexibel is brandt je je handen als je de knop open draait en je houdt je hand op de draai knop. Maar dat is volgens mij met een ander pijpje prima op te lossen.
Graag zou ik zo'n pijpje hebben waar je je hand niet aan brand. zoals op bijvoorbeeld een ecm giotto premium. Iemand een tip hierover? Zelf te vervangen? Waar koop ik zo'n pijpie?
verder zo blij als een kind. Heel het weekend strak

van de koffie...
ook over de service van Van Pommeren niks te klagen, en al met al valt het prijsverschil mee. Nog verwend met lekker koffie van ze dus hoef ook even niet te branden.
Patrick
Izzo Alex Duetto MK II, Bialetti 2 kops pruttelpotje, Mini Mazzer Electronic A, rvs tamper.