Gezien in Museum Voorlinden, De Haag:
Koffie in de Kunst
1LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
Ik vind die in het museum toch wat meer uitgesproken. Dat wat je verwacht van een jutte zak. Meer hoekig en gestaald, begrijp je? Het is ook zo dat je er oog voor moet hebben hè...!fransg schreef: wo 14 mar 2018, 19:10 Ik wilde deze zakken net weggooien maar aangezien het best kunst kan zijn en daarmee zeer waardevol op een cultureel niveau zodat er mogelijk een staatstoelage voor is aan te vragen, houd ik deze nog even bij de hand:
IMG_1917.JPG
Ja nu je het zegt, ik zal eens kijken of ik advies in kan winnen bij een kunsthistoricus, want het is zonde om hier potentiële waarde te laten liggen. Ik heb ook geen haast met de verkoop, het hoeft niet weg zeg ik, ik wacht rustig tot het goede bod komt.bobbee schreef: wo 14 mar 2018, 20:37Ik vind die in het museum toch wat meer uitgesproken. Dat wat je verwacht van een jutte zak. Meer hoekig en gestaald, begrijp je? Het is ook zo dat je er oog voor moet hebben hè...!
Terug naar “Leuk en interessant”