Re: World of Coffee 2018 RAI 21-23 Juni

6
Ik heb ook een kaartje. Marko Luther en zijn collega van de MyTonino logeren bij mij, zijn drie dagen in touw op de WoC, Gábor (van de kleurpotlood-tampers, de drukmeter op Pavoni en Strietman etc) is er ook met weer een geheel nieuw gadget inzake extractiedruk, met app erbij. Ik ga denk ik wel even kijken maar verheug me doorgaans niet op die enorme bijeenkomsten. Een festival met een of twee personen en een of twee stands zou ik wel leuker vinden. Etzinger gaat ook wat nieuws laten zien, vertelden ze mij.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

7
Ik ga ook, ik kan of vrijdag of zaterdag (22ste of 23ste).
Frans, kan je adviseren welke dag/stands/events het meest interessant kunnen zijn?
Om te drinken: LM GS3 MP, Cremina 67, LP Pre ... /
Om te malen: MH EK43, Compak F8, Kinu M47 /
Om te branden: Besca BSC 2kg /
Om te meten: VST LAB Coffee, Tonino, Wile/

9
namor schreef: vr 08 jun 2018, 12:06 Ik ga ook, ik kan of vrijdag of zaterdag (22ste of 23ste).
Frans, kan je adviseren welke dag/stands/events het meest interessant kunnen zijn?
Ik heb nog helemaal niets bekeken van wie waar staat, is doorgaans zo overweldigend veel dat ik zo snel mogelijk erdoorheen wandel, oogcontact vermijdend zodat ik zonder gesprekken of proeven en dergelijke door de gangpaden kan gaan. Als er iets bijzonders was dan lees ik daar later wel een keer over.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino