Hij is binnen....!!!
Helemaal van top tot teen schoon gemaakt en met schoonmaakmiddel de backflush uitgevoerd. Alles zat er gelukkig bij, inclusief een blindfilter... Ik heb er alleen nog een paar andere filters bij, waarvan ik niet weet wat je ermee zou kunnen. Die hebben een net iets andere vorm, dus zal zeker ergens nut voor hebben. Ik plaats nog wel wat foto's, maar dan moet eerst mijn camera opgeladen zijn...
De machine staat nu op 1,1 bar en bouwt trouwens zeer snel weer druk op nadat die leeg is. Ik heb de boiler goed leeggemaakt, een paar keer zelfs en weer vol laten lopen. Maar de inhoud van de boiler gebruik je toch alleen voor het hete water? Daar ga ik de machine toch niet voor gebruiken wrs, dus vooralsnog lijkt me deze actie voldoende toch? Of wordt het water uit de boiler ook gebruikt voor het stomen?
Wel wennen allemaal, zeker met de molen, ik heb nog geen idee of die goed staat... Spironski gaf al aan dat de maling ergens tussen meel en tafelzout in moet zitten, echter maalt deze machine alleen maar meel lijkt het...

Ik zal nog veel moeten experimenteren, dus heb ik dit weekend nog ffies wat te doen...
Nogmaals allerhande tips zijn welkom, voor zowel de instelling van de machine als de molen. Goede koffie heb ik inmiddels al bij Kaldi weggehaald, maar ik maak eerst ter test een Levelt zakje leeg...
Later meer over de bevindingen van de eigen gebrouwde koffie.