Re: Keuzehulp handmaler (espresso)
21.
Laatst gewijzigd door Victorrrr op do 17 aug 2023, 19:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Men neemt niet de moeite het echt onder de knie te krijgen. Dit punt wordt, naar mijn mening, te vaak compleet onterecht genoemd. Zolang je niet lichamelijk beperkt bent moet het geen probleem zijn.
Statische lading vind ik geen criterium tenzij je je niet de boontjes vooraf wilt bevochtigen...martinierius schreef: ma 18 jun 2018, 18:02 De M47 is te doen, ook voor lichter gebrande koffie (caffenation, ...) en vooral weinig gedoe, bij de M68 bvb blijft er al makkelijker één en ander 'plakken' door statische lading. Hoewel dat laatste met een mini-verstuiver nog gereduceerd kan worden.
Kleiner conisch kan ook: made by Knock bvb en is de kleinste Kinu nog beschikbaar?

Elektrisch heeft ook weer nadelen.. Ik sta dit weekend op de camping met de Kinu. Dat momentje zou ik niet willen uitwisselen voor iets andersbobbee schreef:Ik ga ook gewoon lekker door met mijn mening er doorheen drukken
Bedenk je dat als je met de hand gaat malen dit een dagelijks ritueel wordt en het tegen kan gaan staan.
Koop gewoon een electrische maler. HGone, leuk ding hoor maar echt niet fijn om iedere dag weer aan de slinger te hangen.
Voor electrische versie zou ik je zo'n eureka mignon bijvoorbeeld aanraden. Prima malertje. Kan Bas meer over vertellen.
Dat is weer een heel ander punt. Ik ben sowieso fan van de kinu M47. Maar dat wist iedereen volgens mij onderhand wel.Heseven schreef:Elektrisch heeft ook weer nadelen.. Ik sta dit weekend op de camping met de Kinu. Dat momentje zou ik niet willen uitwisselen voor iets andersbobbee schreef:Ik ga ook gewoon lekker door met mijn mening er doorheen drukken
Bedenk je dat als je met de hand gaat malen dit een dagelijks ritueel wordt en het tegen kan gaan staan.
Koop gewoon een electrische maler. HGone, leuk ding hoor maar echt niet fijn om iedere dag weer aan de slinger te hangen.
Voor electrische versie zou ik je zo'n eureka mignon bijvoorbeeld aanraden. Prima malertje. Kan Bas meer over vertellen.
Verstuurd vanaf mijn Crystal met Tapatalk

Terug naar “Koffiemolens & malers”